lördag 17 augusti 2013

Höstnytt

Idag har jag varit på höstens första klädparty. Meandi. Blev såklart handlat lite fast jag inte skulle ha så mycket. Filippa fick följa med själv och välja nåt eftersom jag vet hur kräsen min lilla dam är. Hon var så duktig och satt i mitt knä under hela visningen och tyckte och tänkte om de olika kläderna. Sen skulle det provas som aldrig förr, även sånt som var för stort. Har en sån liten klädgalning så jag undrar vad det ska bli av henne. Hon följer tom med mig när jag handlar kläder och hjälper mig att välja när jag provar.

I alla fall, efter hennes provande valde hon tillslut den här:


Den var riktigt söt och blir en härlig färgklick i höstgarderoben.

Där tyckte jag att det fick räcka eftersom kläderna kostar en del. Men så när vi satt och fikade kom meanditjejen in med en kasse av förra höstens provkollektion som hade blivit över. Fanns många godbitar som hon sålda relativt billigt, kunde såklart inte låta bli svampoutfiten till Olivia som nog passar framåt senhösten. Sen hittade jag en väldigt snygg blus till mig, som satt perfekt och riktigt snygg lite luftig med resår nertill. Så jag slog till helt enkelt, kul med lite höstnytt efter alla gravidkläder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar